Kosení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kosení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kosení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kosení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kosení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběhy Smrtek pokračují! Neal Shusterman se společně s autory a autorkami Davidem Yoonem, Jarrodem Shustermanem, Sofíou Lapuente, Michaelem H. Paynem, Michelle Knowlden a Joelle Shusterman vrací do populárního světa své nejslavnější série, aby společně navázali tam, kde Zvon skončil, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kosení je 348 Kč

Výběr knih autora Neal Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.