Royal Horticultural Society Wild in the Garden Three Year Journal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Royal Horticultural Society Wild in the Garden Three Year Journal koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
245 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The RHS Wild in the Garden Three Year Journal is a structured notebook to give you a year-on-year comparison of the wildlife in your garden.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Royal Horticultural Society

Zobrazit všechny knihy autora Royal Horticultural Society
Výběr knih vydavatele Quarto Publishing Plc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quarto Publishing Plc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.