RHS Greener Gardening: Vegetables

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 471 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

RHS Greener Gardening: Vegetables koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
RHS Greener Gardening: Vegetables koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
609 Kč
Skladem (odeslání ihned)

RHS Greener Gardening: Vegetables koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

RHS Greener Gardening: Vegetables koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A primer for gardeners promoting greener, eco-friendly growing methods and sustainable gardening practices on every page.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy RHS Greener Gardening: Vegetables je 529 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Royal Horticultural Society, Sally Nex
Výběr knih vydavatele Mitchell Beazley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mitchell Beazley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.