Rozhlasový vrah

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozhlasový vrah koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhlasový vrah koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhlasový vrah koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozhlasový vrah koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Rozhlasový vrah koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
140 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na chodbách Československého rozhlasu se potkávají dramaturgové, střihači, zvukaři, redaktoři, produkční a režiséři. Jsou to kolegové, bývalí spolužáci, výjimečně i kamarádi, kteří si, v rámci toho, jak jim dovoluje tehdejší doba, žijí své spokojené životy. Ovšem jen do chvíle, kdy jednoho z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozhlasový vrah je 153 Kč

Výběr knih autora Jan Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.