Soudničky zašlých časů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soudničky zašlých časů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soudničky zašlých časů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
76 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soudničky zašlých časů, třetí kniha z ediční řady Malá tajemství soudních síní, přinášejí příběhy více než 300 let staré a ukazují soudní proces v dobách, kdy bylo trestní řízení ovládáno inkvizičními zásadami. Tehdy platilo pověstné pravidlo, že přiznání je korunou důkazů, a aby soudní řízení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soudničky zašlých časů je 77 Kč

Výběr knih autora Jan Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček
Výběr knih vydavatele Havlíček Brain Team

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havlíček Brain Team
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.