Ruční práce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 407 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ruční práce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ruční práce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ruční práce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Ruční práce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
409 Kč
Není skladem

Ruční práce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ruční práce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ruční práce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strhující životopis téměř zapomenuté hrdinky, jíž byla doktorka Suzanne Noëlová známá jako „madame Noël“, feministka usilující o volební právo žen a průkopnice rekonstrukční chirurgie. Nárok na studium medicíny si musela vyvzdorovat, protože dívkám na počátku 20. století automaticky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ruční práce je 418 Kč

Výběr knih autorů Leila Slimani , Clément Oubrerie

Zobrazit všechny knihy autora Leila Slimani, Clément Oubrerie
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.