Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Není skladem

Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Manželé Belhadžovi, Maročan Amin a Francouzka Mathilda, si splnili sen. Po letech tvrdé dřiny proměnili své hospodářství v prosperující a vzkvétající podnik. Teď už konečně patří mezi elitu země, užívají si svůj blahobyt a věří, že dál bude jenom lépe. Jenomže jejich soukromý život i veřejné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Země těch druhých II - Koukejte, jak tančíme je 382 Kč

Výběr knih autora Leila Slimani

Zobrazit všechny knihy autora Leila Slimani
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.