Rychlé šípy: sešit 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rychlé šípy: sešit 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Rychlé šípy: sešit 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rychlé šípy: sešit 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rychlé šípy: sešit 4 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rychlé šípy: sešit 4 koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rychlé šípy: sešit 4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rychlé šípy: sešit 4 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtá sešitovka Rychlých šípů. Tentokrát s náloží zajímavostí o Chatě v Jezerní kotlině! V moderním sešitovém vydání Rychlých šípů najdete původní díly slavného komiksu i nové příběhy ze světa Jaroslava Foglara od současných tvůrců. V komiksu Poslední dobrodružství Černé vlajky, který podle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rychlé šípy: sešit 4 je 245 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Foglar, Nikkarin, Kateřina Čupová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.