130: Čas hvězdoplavců

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

130: Čas hvězdoplavců koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

130: Čas hvězdoplavců koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

130: Čas hvězdoplavců koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vstupte do světa, kde neexistují žádné hranice mezi fantazií a realitou. Přichází nový věk. Válečné bubny duní krajinou. Bo zjišťuje, že svět, jaký znal, už pominul, a že platí nová pravidla. Tahle bouře se sama nepřežene a přežít může jen ten nejsilnější. Nepřítel disponuje silami, kterým naši…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 130: Čas hvězdoplavců je 254 Kč

Výběr knih autora Nikkarin

Zobrazit všechny knihy autora Nikkarin
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.