130 Hodní, zlí a oškliví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

130 Hodní, zlí a oškliví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

130 Hodní, zlí a oškliví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

130 Hodní, zlí a oškliví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, 130 Hodní, zlí a oškliví, Autoři : Nikkarin, Rok vydání : 2010,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 130 Hodní, zlí a oškliví je 245 Kč

Výběr knih autora Nikkarin

Zobrazit všechny knihy autora Nikkarin
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.