Šanca pre Stellu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 324 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šanca pre Stellu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šanca pre Stellu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šanca pre Stellu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šanca pre Stellu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
325 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stelu cvičili, aby dokázala používať svoj ňufáčik na odhalenie nebezpečných chemikálií a chrániť ľudí pred nebezpečenstvom. No po jednej kontrole sa Stele nepodarí vyňuchať výbušninu. Výbuch bol taký silný, že jej spôsobil úzkosť, pre ktorú sa nedokáže vrátiť do práce a musí odísť na psí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šanca pre Stellu je 343 Kč

Výběr knih autora Hoyleová McCall

Zobrazit všechny knihy autora Hoyleová McCall
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.