Šance pro Stelu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šance pro Stelu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šance pro Stelu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šance pro Stelu koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Šance pro Stelu koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šance pro Stelu koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šance pro Stelu koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Šance pro Stelu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šance pro Stelu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šance pro Stelu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý pes si zaslouží druhou šanci. Už od štěněcího věku Stelu cvičili k tomu, aby svým geniálním bíglím nosem nacházela nebezpečné chemikálie a spolu se svou psovodkou pomáhala zajišťovat lidem bezpečí. Při jedné rutinní bezpečnostní prohlídce si však Stela nevšimne pachu výbušniny. Dojde k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šance pro Stelu je 253 Kč

Výběr knih autora Hoyleová McCall

Zobrazit všechny knihy autora Hoyleová McCall
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.