Jeden pro druhého

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jeden pro druhého koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jeden pro druhého koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jeden pro druhého koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis

Dojemný příběh o sounáležitosti dvou přátel

Gus je pastevecký pes, jehož životním posláním je chránit své stádo. Když se na farmě objeví Diego, vznikne mezi nimi silné pouto. Chlapec s ním nachází klid a bezpečí.
Po zranění v souboji s medvědem Gus ale musí odpočívat. Diego…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jeden pro druhého je 296 Kč

Výběr knih autora Hoyleová McCall

Zobrazit všechny knihy autora Hoyleová McCall
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.