Sapiens - Stručné dějiny lidstva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 599 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sapiens - Stručné dějiny lidstva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sapiens - Stručné dějiny lidstva koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
SAPIENS – Stručné dějiny lidstva je výjimečná kniha izraelského historika Yuvala Noaha Harariho, která vás provede 70 000 lety lidského vývoje – od kognitivní revoluce až po současnost.Proč přežil právě homo sapiens, zatímco ostatní lidské druhy vymřely? Co z nás udělalo bytosti schopné měnit…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Yuval Noah Harari

Zobrazit všechny knihy autora Yuval Noah Harari
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.