Sára: Kniha první

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 171 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sára: Kniha první koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sára: Kniha první koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sára: Kniha první koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sára: Kniha první koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sára: Kniha první koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sára: Kniha první koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sára je plachá, uzavřená desetiletá dívka, která není příliš šťastná. Má zlomyslného bratra, který ji neustále provokuje, kruté a bezcitné spolužáky, a ve škole ji to moc nebaví. Je zkrátka jako mnoho jiných dnešních dětí. To všechno se změní, když potká Šalamouna, moudrou nadpozemskou sovu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sára: Kniha první je 185 Kč

Výběr knih autorů Jerry Hicks , Esther Hicks

Zobrazit všechny knihy autora Jerry Hicks, Esther Hicks
Výběr knih vydavatele Synergie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Synergie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.