Šašin!! Japonská fotografie 19. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 698 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šašin!! Japonská fotografie 19. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
698 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Šašin!! Japonská fotografie 19. století - Suchomel Filip. Monografie zpracovává téma rozvoje fotografického řemesla v nově vznikajících studiích a ateliérech od 60. let 19. století až do počátku 1. světové války na pozadí rozsáhlých změn japonské tradiční společnosti. Byli to…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Filip Suchomel

Zobrazit všechny knihy autora Filip Suchomel
Výběr knih vydavatele Národní galerie v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní galerie v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.