...a z mlhy zjevily se útesy čínské

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 791 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

...a z mlhy zjevily se útesy čínské koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
791 Kč
Skladem (odeslání ihned)

...a z mlhy zjevily se útesy čínské koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
842 Kč
Skladem (odeslání ihned)

...a z mlhy zjevily se útesy čínské koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

...a z mlhy zjevily se útesy čínské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
759 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
...a z mlhy zjevily se útesy čínské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
801 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přibližuje českému čtenáři téma zobrazování Číny, jejích obyvatel a reálií v 19.století na fotografiích, ale i ilustracích v dobových periodikách a knižních pojednáních. Detailně zpracovává postupné proměny této dokumentace vzhledem k využívání nového fotografického média a jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ...a z mlhy zjevily se útesy čínské je 815 Kč

Výběr knih autorů Filip Suchomel , Marcela Suchomelová

Zobrazit všechny knihy autora Filip Suchomel, Marcela Suchomelová
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.