Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2023

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2023 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2023 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
V osmnáctém sborníku Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) čtenářům předkládáme výběr z příspěvků přednesených na čtyřech pravidelných setkáních AUČCJ uskutečněných v průběhu roku 2023. Přednášejícími byli učitelé češtiny jako cizího či druhého jazyka nebo lektoři dalších jazyků,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sborník Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka (AUČCJ) 2023 je 151 Kč

Výběr knih autora Lenka Suchomelová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Suchomelová
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.