Second Glance

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Second Glance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Second Glance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Is it cruel or humane to judge that some lives are simply not worth living? Number One bestseller Jodi Picoult's compelling novel brings the issue vividly to life.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Second Glance je 363 Kč

Výběr knih autora Jodi Picoult

Zobrazit všechny knihy autora Jodi Picoult
Výběr knih vydavatele Hodder Paperback

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Paperback
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.