Seed to Plant

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Seed to Plant koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
National Geographic Primary Readers pair magnificent National Geographic photographs with engaging text by skilled authors to help your child learn to read. Developed by education experts, this series of books for beginner readers is spread across four levels: Early Reader, Becoming Fluent,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Seed to Plant je 200 Kč


Zobrazit všechny knihy autora National Geographic Kids, Kristin Baird Rattini
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.