Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Začaly prázdniny, paní Marie odjela navštívit Josefa do Ameriky a Sesterstvo dostalo za úkol se jí v době její nepřítomnosti postarat o dům a kočku Fabiolu. A to by nebylo Sesterstvo, aby prázdninovou pohodu brzy něco nenarušilo. V okolí se začnou dít moc divné věci: sousedům zmodrají slepice a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sesterstvo a nejoblíbenější barva na světě, 2. vydání je 249 Kč

Výběr knih autora Lucie Hlavinková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Hlavinková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.