Severin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Severin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Severin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Severin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Severin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Severin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
Próza Severin (1995) patří vzhledem ke své mozaikovité kompozici ke čtenářsky nejnáročnějším Bondyho prozaických textům. Dílo je vystaveno na základě hagiografické, latinsky psané zprávy z pera mnicha Eugippa, Vita Sancti Severini, z počátku šestého století. Jde o biografický příběh z dob…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Severin je 203 Kč

Výběr knih autora Egon Bondy

Zobrazit všechny knihy autora Egon Bondy
Výběr knih vydavatele Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.