In Strassenbahnen - Reste eines Epos und andere Gedichte Totaler Realismus und Peinliche Poesie I

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

In Strassenbahnen - Reste eines Epos und andere Gedichte Totaler Realismus und Peinliche Poesie I koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In Strassenbahnen - Reste eines Epos und andere Gedichte Totaler Realismus und Peinliche Poesie I koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

In Strassenbahnen - Reste eines Epos und andere Gedichte Totaler Realismus und Peinliche Poesie I koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Není skladem

In Strassenbahnen - Reste eines Epos und andere Gedichte Totaler Realismus und Peinliche Poesie I koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
320 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výbor básní Egona Bondyho z 50. let v zrcadlovém vydání s německým překladem a německým doslovem o Totálním realismu a Trapné poesii. Výbor obsahuje převážnou část básně „Zbytky eposu“. Kniha vychází společně s výborem básní Ivo Vodseďálka: „Am Esstisch“. ***** Wie kann man die Sowjetunion mit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy In Strassenbahnen - Reste eines Epos und andere Gedichte Totaler Realismus und Peinliche Poesie I je 322 Kč

Výběr knih autora Egon Bondy

Zobrazit všechny knihy autora Egon Bondy
Výběr knih vydavatele Kétos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kétos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.