Spot Says Goodnight

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spot Says Goodnight koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spot Says Goodnight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Krátký popis
It's time for bed - but Spot has lots of "Goodnights" to say before he can settle down to sleep... This classic picture book will help toddlers wind down for bedtime as they follow along with the fun of Spot's night-time routine through sturdy interactive flaps for little hands. For more Spot…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spot Says Goodnight je 218 Kč

Výběr knih autora Eric Hill

Zobrazit všechny knihy autora Eric Hill
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children'

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children'
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.