Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
548 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Arthur Conan Doyle napísal viac diel o svojom detektívovi, ako obsahuje tradičný „kánon“ Sherlocka Holmesa, t. j. kompletné dielo zahŕňajúce štyri romány a 56 poviedok, ktoré sme vydali v predchádzajúcich zväzkoch edície. Sherlock Holmes je postava, ktorá vedie pestrý literárny život a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sherlock Holmes 9: Apokryfy Sherlocka Holmesa je 460 Kč

Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele SnowMouse Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele SnowMouse Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.