Sherlock Holmes a Pláč nevinných

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sherlock Holmes a Pláč nevinných koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes a Pláč nevinných koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes a Pláč nevinných koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes a Pláč nevinných koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Sherlock Holmes a Pláč nevinných koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Píše se rok 1891 a na 221B Baker Street přijíždí katolický kněz. Pronese však pouze dvě slova, „il corpe“, načež znenadání padne mrtev k zemi. Policejní lékař sice za příčinu mužovy smrti označí choleru, ale když se Holmes dozví o dalším knězi s podobnými příznaky, pojme podezření, že byli oba…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sherlock Holmes a Pláč nevinných je 321 Kč

Výběr knih autora Cavan Scott

Zobrazit všechny knihy autora Cavan Scott
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.