Siddhárta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Siddhárta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Siddhárta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Siddhárta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Není skladem

Krátký popis
Povídka Siddhárta nese podtitul "indická báseň" a vypráví příběh bráhmanského syna Siddhárthy odehrávající se ve starověké Indii v době Buddhových časů. Siddhártha spolu se svým společníkem Góvindou opouští svůj domov a vydává se na náročnou a stratiplnou cestu hledat své pravé já a osvícení.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Siddhárta je 247 Kč

Výběr knih autora Hermann Hesse

Zobrazit všechny knihy autora Hermann Hesse
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.