Sir Hereward and Mister Fitz

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sir Hereward and Mister Fitz koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Sir Hereward and Mister Fitz koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sir Hereward and Mister Fitz koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sir Hereward and Mister Fitz koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
797 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sir Hereward and Mister Fitz koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
New York Times bestselling author Garth Nix's exciting adult debut: a new collection including all eight stories - plus a never-before-published story - featuring Sir Hereward and his sorcerous puppet companion Mister Fitz, gathered in one magical volume for the first time ever!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sir Hereward and Mister Fitz je 453 Kč

Výběr knih autora Nix Garth

Zobrazit všechny knihy autora Nix Garth
Výběr knih vydavatele Gollancz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gollancz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.