We Do Not Welcome Our Ten-Year-Old Overlord

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

We Do Not Welcome Our Ten-Year-Old Overlord koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

We Do Not Welcome Our Ten-Year-Old Overlord koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

We Do Not Welcome Our Ten-Year-Old Overlord koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
From master storyteller Garth Nix, the chilling story of a strange object that falls into the wrong hands and has the potential to destroy the world. Perfect for fans of STRANGER THINGS and Neil Gaiman.It's not fair. Kim's always lived in the shadow of his younger sister, Eila - which is not…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy We Do Not Welcome Our Ten-Year-Old Overlord je 237 Kč

Výběr knih autora Nix Garth

Zobrazit všechny knihy autora Nix Garth
Výběr knih vydavatele Hot Key Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hot Key Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.