The Sinister Booksellers of Bath

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Sinister Booksellers of Bath koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
The Sinister Booksellers of Bath koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Sinister Booksellers of Bath koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Sinister Booksellers of Bath koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

The Sinister Booksellers of Bath koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Sinister Booksellers of Bath koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A wintry and wonderful return to the alternate 1980s England of The Left-Handed Booksellers of London. There is often trouble of a mythical sort in Bath. The booksellers who police the Old World keep a careful watch there, particularly on the entity who inhabits the ancient hot spring. Yet this…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Sinister Booksellers of Bath je 286 Kč

Výběr knih autora Nix Garth

Zobrazit všechny knihy autora Nix Garth
Výběr knih vydavatele Gollancz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gollancz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.