Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 506 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
506 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
527 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
506 Kč
Není skladem

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
501 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti je 510 Kč

Výběr knih autora Dana Ondrejová

Zobrazit všechny knihy autora Dana Ondrejová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.