Skôr než budem školákom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 120 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skôr než budem školákom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Skôr než budem školákom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Není skladem

Skôr než budem školákom koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skôr než budem školákom koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skôr než budem školákom koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
136 Kč
Není skladem

Krátký popis
Táto publikácia je skvelým pomocníkom pre predškolákov, ktorí sa pripravujú na vstup do 1. triedy základnej školy. Vďaka rôznym úlohám podporuje rozvoj jemnej motoriky a posilňuje zručnosti nutné pre úspech v škole. Deti sa nenásilnou a zábavnou formou naučia základy písania a počítania.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skôr než budem školákom je 136 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.