Skřítci v kufru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skřítci v kufru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítci v kufru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
234 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Skřítci v kufru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Skřítci v kufru - Prohaska Veronika. Bohatě ilustrovaná knížka příběhů dvou skřítků žijících v malém vetešnictví. Šufánek je šikovnější, Skrapínek zase zvědavější a svým zábavným a někdy i trochu kouzelným dováděním oživují chod domácnosti i živnosti pana Kaďátka, majitele obchůdku.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skřítci v kufru je 214 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Obec širšího společenství českých unitářů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.