Skřítek domovníček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skřítek domovníček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek domovníček koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Skřítek domovníček koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek domovníček koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek domovníček koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Není skladem

Skřítek domovníček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek domovníček koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skřítek domovníček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Skřítek domovníček koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na konci jedné malé vesničky stojí roubenka, která je na první pohled opuštěná. Nenechte se ale zmást. Žije v ní Floriánek, skřítek domovníček, který umí kouzlit a kdekoho také pořádně pozlobit. Úkolem skřítků domovníčků je chránit obydlí a pomáhat lidem. Ale když si jich lidé nevšímají nebo se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skřítek domovníček je 218 Kč

Výběr knih autorů Iva Hoňková , Markéta Šmalcová

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková, Markéta Šmalcová
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.