Samík a práškovací letadlo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Samík a práškovací letadlo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Samík a práškovací letadlo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Samík a práškovací letadlo koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Samík a práškovací letadlo koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Samík a práškovací letadlo koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Není skladem

Samík a práškovací letadlo koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Měly to být obyčejné letní prázdniny u babičky a dědy na samotě u lesa. To by ale děda nesměl vědět, že jeho vnuk Samík miluje letadla. Co se stane, když malému klukovi, a taky trochu i sobě, pomůže splnit sen – prohlédnout si letiště, sednout si do opravdové pilotní kabiny a dokonce… Víc už…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Samík a práškovací letadlo je 94 Kč

Výběr knih autorů Iva Hoňková , Lachoutová Irena

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková, Lachoutová Irena
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.