Slabikář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slabikář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slabikář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slabikář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
176 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový Slabikář je rozvážným tvůrčím počinem metodičky PaedDr. Hany Mikulenkové. Pro spolupráci na literárně-umělecké složce Slabikáře si vybrala Radka Malého, současného básníka a překladatele tvorby pro děti i dospělé. Ilustracemi pak Slabikář proslavil nápaditý výtvarník a divadelník Matěj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slabikář je 178 Kč


Zobrazit všechny knihy autora PeadDr. Hana Mikulenková, Rok vydání : 2004
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.