Slavné vánoční příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slavné vánoční příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Slavné vánoční příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slavné vánoční příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtyři legendární příběhy světové literatury pro adventní čas Vánoční koleda Ch. Dickense je slavnou novelou o starém lakomci Scroogeovi, kterému duchové ukážou svět chudých a změní tak jeho smýšlení. Sherlock Holmes a doktor Watson řeší ve vánočním Londýně případ Modrá karbunkule. V detektivní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slavné vánoční příběhy je 307 Kč


Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.