Slova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 142 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slova koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Slova koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
První knížka pro miminka a zároveň kousátko i chrastítko. Obsahuje realistické fotografie věcí, které malé děti běžně vídají kolem sebe, a jednoduché popisky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slova je 149 Kč

Výběr knih autora Roger Priddy

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.