Slová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prvá knižkapre bábätká a zároveň hryzadlo aj hrkálka. Obsahuje realistické fotografie vecí, ktoré malé deti bežne vídajú okolo seba, a jednoduché popisy. Prvá knižka pre bábätká a zároveň hryzadlo aj hrkálka. Predmet, ktorý zaujme všetky deti. Túto knižku pre najmenších si môžu batoľatá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slová je 135 Kč

Výběr knih autora Roger Priddy

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.