Slow Productivity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 420 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slow Productivity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slow Productivity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
571 Kč
Není skladem

Slow Productivity koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slow Productivity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
'Brilliant and timely' - Oliver Burkeman, author of Four Thousand WeeksFrom the New York Times bestselling author of Digital Minimalism and one of the world's top productivity experts, a groundbreaking philosophy for creating great work at a sustainable pace. Hustle culture. Burnout.Quiet…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slow Productivity je 472 Kč

Výběr knih autora Cal Newport

Zobrazit všechny knihy autora Cal Newport
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.