Slunce a hvězda - Dobrodružství Nika a Willa - 2 CDmp3 (Čte Filip Jančík)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slunce a hvězda - Dobrodružství Nika a Willa - 2 CDmp3 (Čte Filip Jančík) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slunce a hvězda - Dobrodružství Nika a Willa - 2 CDmp3 (Čte Filip Jančík) koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slunce a hvězda - Dobrodružství Nika a Willa - 2 CDmp3 (Čte Filip Jančík) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nico di Angelo jako Hádův syn zažil víc hrůz než kdokoli jiný. Ale i jeho dny prosvětlil paprsek slunce v podobě milovaného Willa Solace, Apollónova syna. Spolu dokážou překonat jakoukoli překážku. Poslední dobou ale Nika volá hlas z Tartaru. Zdá se, že patří napravenému Titánovi, kterého Percy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slunce a hvězda - Dobrodružství Nika a Willa - 2 CDmp3 (Čte Filip Jančík) je 363 Kč

Výběr knih autorů Rick Riordan , Mark Oshiro

Zobrazit všechny knihy autora Rick Riordan, Mark Oshiro
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.