Smrková tišina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smrková tišina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Smrková tišina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrková tišina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Smrková tišina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Smrková tišina koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrková tišina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrková tišina koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrková tišina koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ani na dovolené nemusí být vždy klid Šumavská nouzová nocoviště jsou posledních pár let lákavým místem pro výletníky ze všech koutů republiky. Možnost prohlédnout si krásy Šumavy bez nutnosti platit za ubytování naláká i partu studentů z Brna, kteří si chtějí užít krásné přírody a spaní v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smrková tišina je 329 Kč

Výběr knih autora Kristýna Sládečková

Zobrazit všechny knihy autora Kristýna Sládečková
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.