Smršť (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 387 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smršť (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Smršť (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Není skladem

Smršť (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Smrť je všade. Môžu ňou byť svetlá vzdialeného auta, ktoré sa objavia na ďalekom kopci. Chvíľu ich vidno, potom zmiznú v tme, akoby sa vyparili. Onedlho sa však objavia na vrcholku ďalšieho stúpania a znova sa stratia. Sú to svetlá na čele smrti. Smrť si ich nasadí ako klobúk a cvalom vyrazí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smršť (audiokniha) je 337 Kč

Výběr knih autora Jozef Karika

Zobrazit všechny knihy autora Jozef Karika
Výběr knih vydavatele Publixing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publixing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.