Smrtící bílá - 3 CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smrtící bílá - 3 CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Smrtící bílá - 3 CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrtící bílá - 3 CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Není skladem

Smrtící bílá - 3 CD koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Smrtící bílá, dosud nejrozsáhlejší román Roberta Galbraitha, je napínavý příběh plný tajemství a zároveň další pokračování strhujícího vyprávění o stále se proměňujícím vztahu Cormorana Strika a Robin Ellacottové. „Viděl jsem, jak zabili dítě… Uškrtil ho, tam nahoře u koně.“ Když do kanceláře…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smrtící bílá - 3 CD je 386 Kč

Výběr knih autorů Robert Galbraith , Pavel Rímský

Zobrazit všechny knihy autora Robert Galbraith, Pavel Rímský
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.