The Running Grave: Cormoran Strike 7, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 492 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Running Grave: Cormoran Strike 7, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Running Grave: Cormoran Strike 7, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Running Grave: Cormoran Strike 7, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Running Grave: Cormoran Strike 7, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praise for the Strike series:'The work of a master storyteller'Daily Telegraph'A blistering piece of crime writing'Sunday Times'Unputdownable'Daily Express'One of crime's most engaging duos'Guardian'A page-turner that will keep you up all night'Observer'Superb . . . an ingenious whodunnit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Running Grave: Cormoran Strike 7, 1. vydání je 596 Kč

Výběr knih autora Robert Galbraith

Zobrazit všechny knihy autora Robert Galbraith
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.