Sníh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sníh koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sníh koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sníh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sníh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Sníh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román tureckého nositele Nobelovy ceny za literaturu zavádí čtenáře do provinčního městečka Kars, ztraceného v horách na východě Turecka a odříznutého na několik dní od světa vánicí. Hlavní hrdina, básník a politický exulant Ka, se tam vydává, aby napsal reportáž o záhadných sebevraždách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sníh je 331 Kč

Výběr knih autora Orhan Pamuk

Zobrazit všechny knihy autora Orhan Pamuk
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.