Cosi divného v mé hlavě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cosi divného v mé hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cosi divného v mé hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Cosi divného v mé hlavě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cosi divného v mé hlavě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cosi divného v mé hlavě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Cosi podivného v mé hlavě je rozsáhlá románová freska zachycující životní osudy pouličního prodavače Mevlüta, jehož rodina v 70. letech emigrovala ze střední Anatolie do Istanbulu. Na rozdíl od většiny svých předchozích děl Pamuk tentokrát opouští prostředí poevropštěné istanbulské smetánky a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cosi divného v mé hlavě je 409 Kč

Výběr knih autora Orhan Pamuk

Zobrazit všechny knihy autora Orhan Pamuk
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.