Sociologie životního způsobu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sociologie životního způsobu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sociologie životního způsobu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Není skladem

Sociologie životního způsobu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nahlédněte spolu s námi na společnost a na životní způsob z několika různých teoretických perspektiv. Renomovaná česká autorka, PhDr. Helena Kubátová, Ph.D., seznamuje čtenáře nejen s předmětem sociologie životního způsobu, ale věnuje se také teoriím a proměnám životního způsobu v souvislosti s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sociologie životního způsobu je 268 Kč

Výběr knih autora Helena Kubátová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Kubátová
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.