Sonety

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sonety koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sonety koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sonety koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Po česko-anglickém vydání (1997) vyšlo v roce 2009 všech 154 sonetů v překladu Martina Hilského poprvé samostatně. Svazek připomněl významné shakespearovské výročí: čtyři sta let, co Shakespearovy Sonety vyšly tiskem poprvé. Druhé, revidované vydání. Po česko-anglickém vydání (1997) vyšlo v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sonety je 281 Kč

Výběr knih autora William Shakespeare

Zobrazit všechny knihy autora William Shakespeare
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.