Troilus a Kressida / Toilus and Cressida (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Troilus a Kressida / Toilus and Cressida (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Troilus a Kressida / Toilus and Cressida (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Troilus a Kressida / Toilus and Cressida (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Troilus a Kressida / Toilus and Cressida (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Troilus a Kressida / Toilus and Cressida (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Látku k této hře čerpal autor z různých verzí zpracování tzv. trojské války, kde na pozadí velkých dějinných bojů se dehrává milostný příběh dvou účastníků. Na rozdíl od slavnějšího milostného příběhu Romea a Julie, zde láska obou milenců hraje okrajovou roli a ustupuje válečnému zaujetí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Troilus a Kressida / Toilus and Cressida (Defekt) je 214 Kč

Výběr knih autora William Shakespeare

Zobrazit všechny knihy autora William Shakespeare
Výběr knih vydavatele Romeo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Romeo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.